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v. 10 n. 1 (2022)
v. 10 n. 1 (2022)
Publicado:
2022-09-12
Artigos
EDUCAÇÃO INFANTIL E A BNCC: ÊNFASE NO PROTAGONISMO DA CRIANÇA
EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND THE BNCC: EMPHASIS ON CHILD PROTAGONISM
Eliane Kormann, Mayulle Hartke, Rubia Maira Fantini, Joel Haroldo Baade
1-21
.pdf (Português (Brasil))
FIXAÇÃO DA PRESTAÇÃO PECUNIÁRIA EM CRIMES AMBIENTAIS PARA PESSOAS FÍSICAS
FIXATION OF CASH BENEFIT IN ENVIRONMENTAL CRIMES FOR INDIVIDUALS
Bianca Karine Grobe
22-31
pdf (Português (Brasil))
CONTRIBUIÇÕES DA PSICOLOGIA JURÍDICA NA MEDIAÇÃO DE CONFLITOS LABORAIS NA SOCIEDADE DO SÉCULO XXI
CONTRIBUTIONS OF LEGAL PSYCHOLOGY IN THE MEDIATION OF LABOR CONFLICTS IN 21ST CENTURY SOCIETY
Josiéli Varela Forlin, Joel Haroldo Baade
32-46
pdf (Português (Brasil))
UM PLANO DE FRUIÇÃO ESTÉTICA EM UM CENTRO DE EDUCAÇÃO INFANTIL DE BRUSQUE (SC)
an aesthetic fruition plan in early childhood education center in brusque (sc)
Lucas Baumgärtner, Graciela Nunes Duarte, Elaine Maristela Peixe Lang
47-59
pdf (Português (Brasil))
O ESPAÇOS ESCOLARES: A LACUNA ENTRE A REALIDADE E AS NECESSIDADES PARA O NOVO ENSINO MÉDIO
SCHOOL SPACES: THE DIFFERENCE BETWEEN REALITY AND NEEDS FOR NEW HIGH SCHOOL
Pedro Paulo Baruffi
60-76
pdf (Português (Brasil))
EL SISTEMA DE POLÍTICAS PÚBLICAS URBANAS ADOPTADO DESPUÉS DE LA ENTRADA DEL DERECHO URBANO EN EL ORDEN JURÍDICO BRASILEÑO
THE SYSTEM OF URBAN PUBLIC POLICIES ADOPTED AFTER THE ENTRY OF URBAN LAW IN THE BRAZILIAN LEGAL ORDER
Amanda Haymussi Sales, Levi Hülse
77-94
pdf (Português (Brasil))
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